أو

الدخول بواسطة حسابك بمواقع التواصل



https://adlat.net/showthread.php?t=218045
6378 6
#1

جديد رجيم الصوم الطبي

مرحبا بنات انا قريت و شفت تجارب كثير ناس على الانترنيت بخصوص مايسمي الصوم الطبي و كمان فيه شيخ الالبانى قدر يفضل 40 يوم على هدا الروتين وهو شرب الماء و اخد القليل من العسل فقط حبيت اسال من جربت هدا الرجيم و شو هيا مضاعفات الرجيم هدا انا رح ابدا من بكرا لمدة 21 يوم فى هدا الرجيم و ياريت الى تعرف عنه شئ تفيدني مشكورة يا بنات







#2

افتراضي رد: رجيم الصوم الطبي

يارب حد يفيدك

إظهار التوقيع
توقيع : SNDERELA
#3

افتراضي رد: رجيم الصوم الطبي

يارب حد يساعدك
إظهار التوقيع
توقيع : Mariam Wahid
#4

افتراضي رد: رجيم الصوم الطبي

لم اجربه بس العسل يفيد جدا ويارب حد يساعدك يا عسل
#5

افتراضي رد: رجيم الصوم الطبي

شكرا لكي
إظهار التوقيع
توقيع : حياه الروح 5
#6

افتراضي رد: رجيم الصوم الطبي

تسلم ايدك
إظهار التوقيع
توقيع : ميرو 2000
#7

افتراضي nike lunar

Jeg ville få en trang til at gå tilbage til at ryge for de første par dage, men min beslutning var fast. Siger, gjorde en smule forskning og fundet, at årsagen til dette var de endorfiner og andre kemikalier, jogging udgivelser i din krop. De er de samme som dem, der udskilles efter rygning. 91 Suliman Olayan, Saudi-Arabien, diversificeret, 3200 millioner dollar.; 93 Bernard Arnault, Frankrig, luksusvarer, 3100 millioner dollar.; 95.. Problemet med at bruge iPhone som en cykel computer er 1) du har brug for at holde www.nicolitelaser.com denne app kører, hvilket betyder, at du kører ned batteriet, og kan ikke bruge andre funktioner (medmindre de har nike air max udsalg været indarbejdet i app, som nogle udviklere har gjort). Du kan overvinde problemet batteriet til en vis grad ved at dæmpe skærmen standse bluetooth og wifi, typisk strømstyring ting. Eller du kunne få en piggbyack batteri .. Bare en fem minutters gang væk, Route 59 METRA station tilbyder direkte adgang til downtown Chicago. Forestil dig at have alle de bedste faciliteter i løbet af din rejse til Aurora, IL. Hotellets Ejendommen har en sports-domstol, indendørs pool og fitnesscenter. Dette er for at undgå at blive overvældet af intense følelsesmæssige abreactions (upwellings), der kan nike air max tilbud opstå under behandlingen. Dette begrænser nytten af ​​EMDR i forhold til WHEE, der er sikker for selv treatment.I også bruge EFT, hvilket ikke vækker intense følelsesmæssige udgivelser og er sikker til brug i hjemmet. Men børn og voksne klagede over to forhold:. 1. Den provisoriske kuvert er åbnet, stemplet, trådte i et edb-system med en arkivering og dato, og det er det. Man kunne skrive OWL eller CRAPPOLO på et ark papir, og indsende det som en FORELØBIG ikke bekymrer sig. Dermed for beskyttelse man generelt griber til aftaleretten ved hjælp af en Non Disclosure / Non konkurrenceklausul (NDAs), eller noget i den retning. Sure, der er tidspunkter, hvor vi er alle skyldige i at sidde tilbage, magten op vores fødder og bare forventer ændring, der skal udleveres til os som et mirakel på et sølvfad. Har vi ikke hørt et sted, at hvis vi bare forvente gode ting, overflod, lykke og succes vil komme til os? Har de glemt at fortælle os, at det tager en vis indsats fra vores side? Ja, jeg tror på et guddommeligt væsen, der griber ind og kæmper for os, når det bliver hårde tider. Men jeg mener også, at samme guddommelige væsen forventer os at gøre vores del i den enorme arrangement med ting. Kontrol: I denne fase i min udvikling, det er faktisk det vigtigste element til en klub for mig. For et par år siden, min største bekymring var bare ren, rå, unadulturated afstand. Men det at være lidt ældre og klogere, har jeg kommet til at indse værdien af ​​at være i stand til at sætte bolden i spil, hvor jeg vil (det meste af tiden). Jeg elsker at arbejde på deltid og har en ekstra dag om ugen med min søn. Jeg har også en fantastisk mand, der er en stor far og jeg tror, ​​vi alle gode, fordi min mand er en aktiv engageret forælder (selvom han arbejder på fuld tid). Og mens min familie teknisk kunne overleve på min mand løn, ville det helt sikkert efterlade mig med en masse angst, fordi at være ude af arbejdsstyrken i år ville betyde jeg kan støtte min søn og jeg selv, hvis noget skulle ske med min mand. Du har haft og stadig har frygtelige forhindringer at beskæftige sig med og at overvinde. Nogle kirker har fremragende rådgivning gratis eller for en lav pris. Tjek dem ud og lede efter en, der har rådgivere med legitimationsoplysninger.
أدوات الموضوع


قد تكوني مهتمة بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى
الخلاصة النهائية للرجيم الناجح ... كلي اللقيمات تخسيس طرق التخسيس وانقاص الوزن
نصائح لــ خسارة الوزن بدون رجيم A7sas طرق التخسيس وانقاص الوزن
فوائد الصوم الطبي ، The medical benefits of fasting , الصوم الطبي و فوائده ربي رضاك والجنة الطب البديل
ملف كامل عن شهر رمضان المبارك , أحكام الصوم , تعبير عن رمضان سارة سرسور موضوعات تعبير
رجيم المعكرونه ماهو رجيم المعكرونه , ماهو جدول رجيم المعكرونه ريموووو طرق التخسيس وانقاص الوزن


الساعة الآن 11:22 PM


جميع المشاركات تمثل وجهة نظر كاتبها وليس بالضرورة وجهة نظر الموقع


التسجيل بواسطة حسابك بمواقع التواصل