عدلات

عدلات (https://adlat.net/index.php)
-   أقلام عدلات الذهبية (https://adlat.net/forumdisplay.php?f=103)
-   -   قصة سارة ورهف (https://adlat.net/showthread.php?t=111261)

شقاوة آنثى 21-12-2012 04:39 PM

قصة سارة ورهف
 
<b>
بسم الله الرحمن الرحيم
هبدأمعاكم اول تجربة ليا فى كتابة القصص باذن الله
اسم قصتى سارة ورهف
هتحكى عن بنتين مختلفين تماما
يلا نبدا
المشهد غرفة صغيرة مزينة بالقلوب الروز والاثاث كذلك تحتوى الغرفة على سرير صغير وكامود ودولاب صغير بمرايا كانت الغرفة الصغيرة بمثابة جنة صغيرة من يدخلها يتمنى لو يمتلكها رهف نائمة كالاميرات الجميلات ولكنها أفاقت على صوت أبنة عمها سارة تويقظهاوتقول لها بصوت خافت وضوء خافت ايضا رهوفتى قومى عايزاكى
ففتحت الجميلة رهف عيونها فصرخت بشدة وركضت حتى استقرت فى حضن والدها فهدأت على اصوات الضحكات فنظرت حولها لتجد امها وعمها وزوجته وسارة تخلع الماسك المخيف والعباءة السوداء وضحكاتها تتعالى
نتعرف بقه على الشخصيات
رهف بنوتة هادية ورومانسية عمرها 18سنة حبوبة ابوها وحيدة على ولدين هى اصغرهم جميلة ذات عيون خضراء صافية جدا وتمتلك جسم رياضى رائع
سارة وحيدة ايضا على ولدين
هى اضغرهم يعنى دلوعة بكل المقاييس ذات العشرون ربيع فى جامعة خاصة كل الجامعة بتحبها جسمها رشيق ورياضى شقراء ذات عيون زرقاء هادية لكنها بعكس رهف تماما شقية جدا
عاصم ابوسارة رجل اعمال كبير جنى بنت ابنه الكبير كل حياته
محمد ابو رهف رجل اعمال وله فروع لشركاته فى كل انحاء العالم
سوسن ام سارة
حنين ام رهف ربات منازل
نكمل
فنظرت رهف حولها فعرفت انه مقلب من مقالب سارة فقامت اتنططت وجريت ورا سارة صعودا ونزولا ولكن فجأة توقفت رهف وخجلت واحمرت وجنتاها
عايزين تعرفوا فيه ايه حصل ولو عجبتكم القصة هكمل
:039::039::039::039::039::039::039:

</b>

شقاوة آنثى 21-12-2012 04:45 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
يتصفح الموضوع حالياً : 2 (2 عدلات و 0 زائرة) ‏عازفة على وتر الذكريات, ‏amira ali+

amira ali 21-12-2012 04:47 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
تحفة يا نورا
كملي

شقاوة آنثى 21-12-2012 04:49 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira ali (المشاركة 956557)
تحفة يا نورا
كملي

تسلمى ياقلب نورا

سيمو.. 21-12-2012 05:00 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
كملى

شقاوة آنثى 21-12-2012 05:00 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
يتصفح الموضوع حالياً : 4 (2 عدلات و 2 زائرة) ‏عازفة على وتر الذكريات, ‏سيمو..

شقاوة آنثى 21-12-2012 05:01 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيمو.. (المشاركة 956580)
كملى

من عيونى ياقمر

شقاوة آنثى 21-12-2012 05:02 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
يتصفح الموضوع حالياً : 14 (2 عدلات و 12 زائرة) ‏عازفة على وتر الذكريات, ‏نوووره

Đāłāł 21-12-2012 05:11 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
بدايه جمييله
تسلم يمنآآكـ يالغلا
والله يعطيكـِ العآآفية
..........في انتظار بقية القصة

amira ali 21-12-2012 05:11 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
يتصفح الموضوع حالياً : 21 (1 عدلات و 20 زائرة) ‏amira ali

sho_sho 21-12-2012 05:16 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
برافو عازفة كملي

توتى 1 21-12-2012 05:28 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
بداية جميلة حبيبتى
كملى بسرعة

لافالانتينا 21-12-2012 05:30 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
البدايه حلوة كملى يا نورا

لافالانتينا 21-12-2012 05:30 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
يتصفح الموضوع حالياً : 29 (2 عدلات و 27 زائرة)

ام هنا 21-12-2012 05:42 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
يسلموووياقمر
بالتوفيق

ام هنا 21-12-2012 05:43 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
يتصفح الموضوع حالياً : 30 (2 عدلات و 28 زائرة)

نورى 21-12-2012 06:08 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
اكيد كملى طبعا

كاندي أم أنس 21-12-2012 06:32 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
كملي يا شهرذاد

هبه شلبي 21-12-2012 06:50 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
جميل حبيبتى كملى

شقاوة آنثى 21-12-2012 06:54 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
بجد متشكرة ليكم كتير على تشجيعكم ليا

شقاوة آنثى 21-12-2012 07:18 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
توقفت رهف عن اللحاق بسارة
وخجلت كثيرا وتحمرت وجنتاها جدا عندما رأت مازن فى وجهها وقد ركز بصره عليها وترك سارة تحكى مع حالها
مازن : أنتيم أسلام ومحمود أخوة سارة ومتربى معاهم فى البيت كان بيعامل رهف على انها بنته لانها اتولدت وهو كبير عمره 25 سنة وسيم جدا ومرح جدا نرجع لمودنا بقه
رهف كان على وشك انها تبكى من كسوفها ساد الصمت قليلا والعيون تايهة فى بعضها فسارة ضحكت وقالت لمازن ياابنى دى رهف انت متنح كدة ليه انت ففاق مازن من توهانه وقال لرهف ازيك يارهوفة قلبى هزت رهف رأسها ونظرت لملابسهافوجدت نفسها مازالت بملابس النوم وفى ثانية رهف كانت فى غرفتها ومكسوفة وبتضحك وتحت سارة ومازن بيتكلموا ومازن مبتسم وسارة مستغربة جدا نرجع لرهف اللى غيرت ولبست ملابس البيت والى كانت عبارة عن جيبة قصيرة وبدى بنص كم كان طقم جميل جدا بس اول مرة مازن يشوفه مازن مش كان بس انتيم اخوات سارة لكن كمان بتربطه صلة قرابة مع ابوسارة وابو رهف فنزلت رهف ووجها ملئ بالكسوف ومستنية تعليق مازن وهزاره كعادته لكن مازن خيب ظنها ومتكلمش جلس الاباء والامهات مع سارة واسلام وزوجته ريم ومازن ورهف فى انتظار محمود الى راجع من السفر وراح رامى يجيبه من المطار
ريم هى اخت مازن وكمان مرات اسلام اخوسارة الاكبر حياتهم الزوجية سعيدة جدا وعندهم جنى محبوبة من الكل وهى بتعشق رهف
رامى اخو رهف عنده 21سنة وبيموت فى سارة ورهف مش بيقول لهم غير يانور عيني فى الجامعة مع سارة ومرتبطين عاطفيا

وسارة كعادتها اكلت الجو كله بهزارها ورهف كانت فرحانة بس كان فى حد مش مركز خالص والحمدلله محدش اخد باله غير سارة اومال هى مش بيفوتها فوتةواستاذنت سارة وخرجت تعمل مكالمة وموبيل مازن رن ياترى سارة كلمت مين ومازن مين كلمه
أنتظرونى



شقاوة آنثى 21-12-2012 07:31 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
يتصفح الموضوع حالياً : 4 (1 عدلات و 3 زائرة)

شقاوة آنثى 21-12-2012 07:44 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
يتصفح الموضوع حالياً : 6 (2 عدلات و 4 زائرة)

هبه شلبي 21-12-2012 07:44 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
قصه شيقه فى انظارك حبيبتى

كاندي أم أنس 21-12-2012 07:47 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
جميلة أوي وبعدين ...
عايزة أعرف الباقي..
أنا بأنتظارك

شقاوة آنثى 21-12-2012 07:51 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
يتصفح الموضوع حالياً : 8 (3 عدلات و 5 زائرة) ‏عازفة على وتر الذكريات, ‏Đāłāł, ‏مايا علي+

مايا علي 21-12-2012 07:55 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
ليه الاشتغالات دي بقي ماتطوليش يانورا أنا بقولك آهوالقصة شيقة وانا عاوزة اعرف ايه الحكاية؟هههههههه

شقاوة آنثى 21-12-2012 08:08 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
ههه يامايا معلش عشان الكتابة ليكى عليا انزل جزء واما اجى من الفرح انزل جزء تانى

شقاوة آنثى 21-12-2012 08:14 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
يتصفح الموضوع حالياً : 8 (2 عدلات و 6 زائرة)

ام البنوتات 21-12-2012 09:07 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
يسلمو ياقمر حلو في الانتظار

حبى الوحيد 21-12-2012 09:30 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
كملى انا فى انتظارك يا قمر

الـمـتـألـقـة 21-12-2012 09:38 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
تسلمي حلووووة

الملكة نفرتيتي 21-12-2012 09:47 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
كملي ياعسل




https://upload.3dlat.com/uploads/13561131101.gif

عمر ابانا وعائشه امنا 21-12-2012 09:52 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
فى إنتظاركــــــــــ حبيبتــــــى

ما شاء الله عليــــــــــــــكى

رتوجى 21-12-2012 10:12 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
تسلمى يا قمر بداية جميلة
كملى حبيبتى بالتوفيق

هبة الرحمان2 21-12-2012 10:14 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
رائع كملي..

ريموووو 21-12-2012 10:38 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
رااائعه حبيبتى اكملى

توتى 1 21-12-2012 11:01 PM

رد: قصة سارة ورهف
 
مستنينك يا نورا كملى باسرع ما يمكنك
https://upload.3dlat.com/uploads/13555010477.gif

شقاوة آنثى 22-12-2012 12:32 AM

رد: قصة سارة ورهف
 
خرجت سارة لتتحدث فى الهاتف مع حبيبها والذى خطفها من بينهم جميعا عندما اهتز هاتفها فخرجت وغابت لساعة تقريبا واخدت تتجول شاردة الذهن حتى انتبهت ان مازن يتحدث اليها ويقول
مازن:احم احم نحن هنا روحتى فين ياسارة وبترغى بقالك ساعة مع مين سارة كانت بتعتبر مازن اكتر من اخوها وبتحكى له عن كل حاجة بس عمرها ماقالت له عن حبيبها ومازن اخد باله بس محبش يتقل عليها بينما سارة ومازن يتحدثون ويضحكون خرجت رهف لتنادى على سارة فردت سارة وقالت لها:تعالى يارهوفتى حبيب القلب جاى فى السكة أستأذن مازن ودخل البيت ورهف كملت كلامهامع سارة وقالت لها انامش مصدقة نفسي ياسارة انه اخيرا جاى وحشنى اوى قعدوا يضحكوا كتير فرهف قالت لسارة انتى ايه الى انتى لابساه ده معقول اخوكى حبيبكى جاى ولابسة كدة سارة اتكسفت وقالت لها انتى شايفة كدة رهف قالت لها ايون رهف استغربت اوى لان اول مرة سارة متبكش معاها وطلعت سارة تغير هدومها وقعدت كعادتها ساعة ونزلت على صوت بيقول سارسورتى حبيبتى فين
ياترى سارة مالها متغيرة ليه ولسة معرفناش مين كان بيكلم مازن
انتظرونى اسفة انى اتاخرت عليكم

amira ali 22-12-2012 02:15 AM

رد: قصة سارة ورهف
 
يا سلام علي التشويق
منتظرينك يا نورا


الساعة الآن 10:40 AM