أو

الدخول بواسطة حسابك بمواقع التواصل

#1

افتراضي تفسير اجتماع قريبات و تقسيم وجبات من معجنات عليهن و النظر في المرآة في المنام

خير يارب مبارح بحلم إن كل العيلة مجتمعة مش عارفة عند مين و كإن أختي جابت 8 سندوتشات هم بالأحري crêpe مش عرفة إسمه بالعربي و كانو 4 بالشوكولاطة و 4 بالجبنه و التن أو الدجاج مش فكرة وكإنه أنا بفرق علينا السندوتشات و كنت عوزه إلي بالشوكولا و كنت كل حد بسألة عاوز ده أو ده و كل البنات أخذه الشوكولا بس لما وصلت لهناء قالتلي عوزة شوكولا و لو مفيش مش مشكلة فأنا قلتلها لا لسه 2 شوكولا بس وجدت إنهم خلصو و بقاش غير 2 واحد بالجبن و الثاني بالشوكولا فإدتها الشوكولا وكنت بقول لنفسي على الله معلش مش كاتب إني أكل بالشوكولا حاخذ بالجبن و خلاص. وبعد كدة بشوف إن شيماء وهناء جتهم النتيجة على الموبايل و مانجحوش و هناء بدأت تبكي على الخفيف فرحت حضنتها و قلتلها مش مشكلة عادي بعد كده بشوف نفسي أمام مرآة و عمال بغسل عينيا بالصابون والماء قوي و كان مش بيحرقني خالص و خلص الحلم.
أختي مريم متزوجة و بتشتغل ببنك, هناء و شيماء بنات عمتي عزبوات و بإنتظار نتيجة البكلوريا, أنا سارة 24 سنة عزباء و مابشتغلش, دلال بنت عمتي عزباء,عماتي سعيدة و علياء و حياة.







#2

افتراضي رد: 8 سندوتشات

خيرا ان شاء الله حبيبتي
منامك بشارة بامور سارة ستشمل كل العائلة و من رايتهم في المنام ان شاء الله و الارجح انها زواج للعزباوات كلهن على حد سواء؛ فاللائي اكلن تلك المعجنات بالشكولاطة سيكون مصيرهن سعيدا و ميسورا اما من اكلنها بالجبن فمعيشتهن تكون دون ذلك . فيما يخص المترشحتين للبكالوريا فان كان بكاؤهما شديدا و بصوت كانتا خاسرتين فعلا و ان كان خفيفا و دون رنة و لا دموع حارة و نحيب دل ذلك في اليقظة على ضحكهما و سرورهما بسبب نجاحهما. اما رؤية نفسك في المراة فهو زواجك ان شاء الله و تفكيرك في اصلاح شان عائلتك على حساب سعادتك. و الله اعلم

إظهار التوقيع
توقيع : nanouna7


قد تكوني مهتمة بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى
تفسير يوم الجمعة و النظر في المراة للعازبة تفسير طول الشعر في المنام nouraima احلام ورؤى تم تفسيرها
تفسير رؤية الألوان في المنام و الحلم لابن سيرين والنابلسي زاهرة الياياسمين منتدى تفسير الاحلام
طرق لعلاج ضعف البصر, نصائح لعلاج ضعف البصر , اعراض ضعف النظر,اسباب ضعف النظر العدولة هدير العيادة الطبية
تفسير النظر الى الكعبة مع عامة الناس في المنام المشتاقة الى رسول الله احلام ورؤى تم تفسيرها
تفسير النظر فى المرآة و تغيير تسريحة الشعر للعزباء في المنام فرحة عمرى احلام ورؤى تم تفسيرها


الساعة الآن 02:29 AM


جميع المشاركات تمثل وجهة نظر كاتبها وليس بالضرورة وجهة نظر الموقع


التسجيل بواسطة حسابك بمواقع التواصل