أو

الدخول بواسطة حسابك بمواقع التواصل



يمكنك الآن التسجيل في عدلات. تم فتح باب التسجيل في منتدى عدلات بمناسبة شهر رمضان وذلك لفتره مؤقته. اربحي معنا من كتابة الموضوعات. تستطيعي الان الربح مقابل كتابة الموضوعات في منتدى عدلات.

1610 18
#1

افتراضي سؤال حياتى

ازيكم ي عدولات وحشتوونى كتير







معلش انا غايبة الفترة دى ....المهم انا عايزة

اسال سؤال اية الفرق بين الاعجاب والحب؟؟

وازاى نعرف اذا كان اعجاب ولا حب؟؟؟

وكمان عايزة اسال سؤال...لية احنا مش بناخد

اللى عيزينة او تحصل الحاجة اللى بنحبهاا؟؟؟
المصدر: منتدى عدلات - من قسم: سؤال وجواب

إظهار المزيد



#2

افتراضي رد: سؤال حياتى

[u][/uياريت حد يفيدك حبي
#3

افتراضي رد: سؤال حياتى

شكرااا نورتينى حبيبتى
إظهار التوقيع
توقيع : زهرة حبك
#4

افتراضي رد: سؤال حياتى

@زهرة حبك;
حبيبتي اتمنى اني افيدك انصحك نصيحة من اخت لاختها لاتؤميني بالحب خارج قفص الزواج لانه مجرد تدعيات لقضاء وقت و.............
بالاضافة الى انك تغضبين الله منك

المهم عزيزتي بالنسبة لسؤالك الرجل الذي يعجب بك يحدث الناس عن مفاتنك ومميزاتك والاشياء التي هو معجب بها فيك واما الذي يحبك فلا يتحمل ان يرى احدا يتكلم عنك او يصفك امامه

#5

افتراضي رد: سؤال حياتى

السلام عليكم
حببتي الحب مشى عيب ولا حرم بس في حاجة إسمها الحب في الله أحب زى ما أنت عوزى بس إياك أن تتجوزى حدود الله أحب هومى بس في حبى الله تعالى
أما الحاجة لمنأدرش نتحصل عليها هي بيدى الله تعالى
المثل يقول أنا أريد و أنت تريد والله يفعل ما يريد

#6

افتراضي رد: سؤال حياتى

شكرااااا ي قلبى
وشكراا لانك اعتبرتينى ااختك

إظهار التوقيع
توقيع : زهرة حبك

الكلمات الدليلية
حياتى

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

قد تكوني مهتمة بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى
نرحب بصدقتى العزيزة وصدقتى الغالية وقلبى اوردة حياتى عطور الجنه الترحيب بالاعضاء الجدد
حياتى عذاب (كامله بدون مقاطعه) ريموووو أقلام عدلات الذهبية
محتارة فى حياتى اريج العمر فضفضة وحل المشاكل
حبيب عمرى انا حياتى انت هبه شلبي المنتدي الادبي
ليرحل من حياتى من يرحل ... ♥ احبك ربى ♥ منوعات x منوعات - مواضيع مختلفة



الساعة الآن 10:22 PM


جميع المشاركات تمثل وجهة نظر كاتبها وليس بالضرورة وجهة نظر الموقع


خيارات الاستايل

  • صورة خلفية
  • عرض الصفحة
  • تصميم جدول المنتدى
  • فصل الاقسام
  • صور المنتديات
  • خلفية المنتدى
  • اللون الاول
  • اللون الثاني
  • لون الروابط
  • الخط الصغير
  • اخر مشاركة
  • حجم خط الموضوع
  • طريقة عرض الردود
إرجاع الخيارات الافتراضية

التسجيل للنساء فقط

نعم أنا بنت لا أنا ولد
أو

التسجيل بواسطة حسابك بمواقع التواصل